Toate produsele vor fi ambalate corespunzător pentru a menține calitatea acestora pe durata transportului.
Dacă totuși observați deprecierea coletelor, vă rugăm să desfăcuți coletul în prezența persoanei care vă predă produsele. Aceasta va întocmi un proces-verbal de constatare a pagubelor, iar noi vom putea lua măsurile necesare.
Clientul poate solicita returnarea banilor sau retrimiterea unui alt produs care să-l înlocuiască pe cel cu probleme în următoarele cazuri:
Clientul poate solicita rezilierea contractului, respectiv returnarea produselor și înapoierea sumei plătite, în termen de 14 zile de la recepționarea produselor, fără a fi necesare motive pentru anularea comenzii. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original și cu documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, urme de utilizare etc. Despăgubirile nu pot fi mai mari decât valoarea produselor.
În cazul în care achiziția s-a efectuat prin intermediul unui card bancar, ne angajăm să remediam inconvenientul fie prin înlocuirea produsului returnat, fie prin restituirea sumei plătite.
Potrivit dispozițiilor art. 4, alin. 1, lit. b din OG 130/2010 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului."
În cazul în care doriți să returnați produsele achiziționate, Plase și Unelte de Pescuit vă garantează un termen de retur mai mare decât cel prevăzut de lege, și anume de 30 de zile de la cumpărare. Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător. Acesta nu va plăti transportul în cazul în care primește un produs cu defect de fabricație sau un produs greșit, iar returul va fi organizat de Plase și Unelte de Pescuit.
Dacă doriți să schimbați produsul cu o altă culoare/mărime/model, vă rugăm să ne contactați în prealabil prin e-mail la adresa plasegalati@yahoo.com sau magazinpiata@yahoo.com, specificând foarte clar numărul comenzii, numele dvs. și produsul pe care doriți să-l schimbați. Orice schimb de produs se poate face doar în limita stocului disponibil. Dacă modelul dorit nu mai este în stoc, vă puteți alege un altul, achitând eventualele diferențe de preț sau restituindu-le noi.
Produsul pe care doriți să-l schimbați trebuie trimis către noi printr-un curier organizat de dvs. Orice produs pe care îl veți returna trebuie să nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie să fie însoțit de toate etichetele și ambalajele originale. Vă rugăm să folosiți un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate, cel original. Produsul nu va fi primit dacă este zgâriat, deteriorat, nu are etichetele intacte sau dacă îi lipsesc accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzură.
În cazul în care nu doriți schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, vă vom restitui contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dvs. în Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 30 de zile calendaristice de la data la care produsul returnat a ajuns la adresa specificată mai sus.
Atenție! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Acceptăm doar colete pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport a fost efectuată de expeditor (client).
Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.
abonează-te pentru a fii la curent cu toate
Multumesc pentru abonare!
Acest email este deja înregistrat!